Droppede NPM og fik glade medarbejdere, tilfredse borgere og en effektiv sagsbehandling
18/11/2016
Ledelse Fra 14 til 1,8 dages ventetid og 8500 færre telefonopkald fra frustrerede borgere. Læs her, hvordan Odense Kommune revolutionerede sagsbehandlingen i sygedagpengeafdelingen.
Måltal bremser god byggesagsbehandling
14/09/2016
Ledelse ”Tænkningen bag servicemålene på byggesagsområdet og den digitale indgang for ansøgerne holder ikke. Det giver ikke bedre sagsbehandling – tværtimod”.
Op mod ni ud af ti gange rammer vi forkert, når borgeren kontakter os
04/03/2016
Ledelse I Odense har vi erkendt, at mellem 60-90 procent af de henvendelser, vi modtager fra borgere, kommer som en konsekvens af, at systemet ikke har gjort noget eller ikke har gjort det rigtige fra borgernes perspektiv, skriver Mikkel Schjøtt-Kristensen i en advarsel mod at gøre samskabelse til et projekt.

Pressemedelser

Seneste blogindlæg

Cases

Navnenoter