Vil holde på østarbejdernes penge: Frederikshavn hjælper familierne til kommunen
03/09/2017
Infrastruktur 40 østeuropæiske familier har Frederikshavn Kommune i løbet af to år hjulpet til området. Målet er at få flere borgere.
Når branding bliver en kopivare: Hele Danmark har smuk natur
20/03/2017
Infrastruktur I 2009 valgte Thisted Kommune at satse på det unikke brand ”Cold Hawaii”. Nordfyns Kommune brander sig på naturrigdom og lave grundpriser, men de karakter er de ikke ene om
Fra Esbjerg til Ishøj: Branding skal rumme den sande identiet
17/03/2017
Infrastruktur Da Esbjerg Kommune i 2010 lancerede sin brandingstrategi, var det med baggrund i kommunens sande identitet. Da Ishøj Kommune profilerede sig som naturrig kommune, havde det ikke den håbede effekt
Kommunebranding for millioner: Brændende platform satte fut i det horsensianske fællesskab
13/03/2017
Velfærd I Horsens Kommune har en langvarig brandingindsats skubbet mismod til side for stolthed og byflugt er blevet vendt til tilflytterfest. Læs historien om, hvordan Horsens vendte en negativ udvikling.
En lige ved kampagne: Odder er da ret OK
10/03/2017
Ledelse Odder Kommune investerede 170.000 kroner i at få et brand, der kunne tiltrække bosættere. To år senere er erfaringerne blandede og ekspert er forbeholden for kampagner, der taler uden at handle.
Boligorganisation: København gør svage borgere hjemløse
05/03/2015
Velfærd Boligorganisationen KAB har fået støtte af SATS-puljen til et projekt, som skal forhindre, at folk bliver hjemløse.
Vil holde på østarbejdernes penge: Frederikshavn hjælper familierne til kommunen
03/09/2017
Infrastruktur 40 østeuropæiske familier har Frederikshavn Kommune i løbet af to år hjulpet til området. Målet er at få flere borgere.
Kommuner dropper unge og gør kur til ældre
10/02/2015
Politik En række kommuner i yderområderne ændrer nu kurs og satser på at tiltrække seniorer. De er ikke så dyre i pleje som frygtet, siger Bornholms borgmester.

Pressemedelser

Seneste blogindlæg

Cases

Navnenoter