Få hjælp til at bringe sygefraværet ned

Sygefravær koster dyrt i form af løn til sygemeldte medarbejdere, opgaver der ikke bliver udført og pres på de øvrige medarbejdere. Du kan få hjælp til at få styr på sygefraværet i din virksomhed. Der er god økonomi i at bekæmpe sygefraværet i virksomheden. Lavt sygefravær giver bedre trivsel på arbejdspladsen, og raske medarbejdere skal ikke have sygedagpenge.

Men god håndtering af sygefraværet kræver, at du har viden om, hvordan sygefraværet ser ud i din virksomhed, og at du har redskaberne til at handle på det. Det kan vi hjælpe dig med.

Lavt sygefravær kan ses på økonomien
Cabi rådgiver offentlige og private virksomheder gennem skræddersyede kurser, der tager udgangspunkt i jeres udfordringer og behov. Kurset er målrettet ledere, hr-ansvarlige og andre medarbejdere, som arbejder med sygefravær.

Resultatet for dig er stærkere økonomi, bedre arbejdsmiljø, større effektivitet i virksomheden og sidst men ikke mindst – mere tilfredse og mindre syge medarbejdere.

Se her, hvordan din virksomhed kan få et skræddersyet kursus!

Emneord: Sygdom, Ledelse, Cabi
CABI på DenOffentlige.dk Viden, metoder, redskaber, best practice og netværk med virksomheder, jobcentre eller begge dele. Det er, hvad vi har samlet i en indgang til virksomheder og jobcentre....
Aktivitet: Artikler: 86 | Events: 1 | Kompetenceområder: 4

Mest læste