Skriv så borgerne forstår det
17/08/2018
Velfærd Det offentlige skal ifølge forvaltningsloven skrive i et sprog, som borgerne forstår. Men det sker ikke altid. Ifølge forfatterne til ny bog kan offentlige ledere og medarbejdere blive bedre til at tage ansvar for en forståelig kommunikation.
Specialenhed i Københavns Kommune har skabt én fælles kerneopgave
18/04/2018
Velfærd Samarbejdsrum, legitimitet og tillid til det tværgående samarbejde er resultatet af Specialenhedens arbejde i Københavns Kommune. Enheden skaber sammenhæng i sagsbehandlingen mellem to forvaltninger.
Service er mere end hurtig sagsbehandling
27/01/2017
Formålet med servicemålsaftalen er at sikre en effektiv sagsbehandling i tæt samspil med virksomheder og borgere. Men kommuner skal passe på ikke at fokusere på tid alene, for god service handler også om dialog og sparring.

Pressemedelser

Seneste blogindlæg

Cases

Navnenoter