Arkitektens Dag i Vejle

28/10/2010 15:35

Administrator

Mød Byggeindustriens mest innovative leverandører i Vejle   Mød byggebranchens mest spændende leverandører og hør om de nyeste og mest innovative byggematerialer og løsninger i Vejle den 11. november.

I en travl hverdag er det svært at finde tid til at mødes og blive opdateret på den nyeste viden – derfor er arkitektens dag en realitet efter ønske fra både arkitekter og byggevareleverandører om at finde en fælles platform, hvor dialogen kan styrkes.

Arkitektens Dag er et mødested, hvor der fokuseres på at knytte gode relationer mellem dig som arkitekt og de innovative byggevareleverandører – hvor eksisterende netværk styrkes og nye skabes.

Med et stærkt konferenceprogram med 70 faglige indlæg om nyeste bygge-viden vil du som arkitekt være godt rustet til fremtiden. Alle deltagende virksomheder vil på et formiddags- og et eftermiddagsindlæg orientere om de nyeste produkter og løsninger. Endvidere vil der være velkomst ved en af branchens mest spændende personligheder samt debatindlæg mellem brancheorganisationer og uddannelsesinstitutioner under temaet Dansk byggeri i en turbulent tid – er vi rustet til fremtiden?

Foruden konferencedelen vil alle virksomheder være repræsenteret med en stand i messeområdet, hvor der er mulighed for at se de nyeste produkter og løsninger ligesom der vil være mulighed for at booke et møde med de deltagende virksomheder.
Arrangementet afholdes i Torvehallerne i Vejle den 11. november kl. 09.00 – 18.00 – indbydelse kan downloades på arrangementets website hvor tilmelding også kan ske.

Bag arrangementet står kommunikationsbureauet IB&Co, der har spidskompetence indenfor byggesektoren.

Deltagelse i arrangementet er gratis for arkitekter – og tilmelding sker på

www.arkitektensdag2010.dk.