Niclas Bekker Poulsen borgmesterkandidat for S i Greve

26/04/2012 13:53

Administrator

Efter en urafstemning som viste 97 stemmer til Niclas Bekker Poulsen og 63 til Brian Hemmingsen. Dermed står det klart at den nye Borgmesterkandidat for Socialdemokraterne i Greve er Niclas Bekker Poulsen.

”Først vil jeg gerne sige en stort tak til Brian for det store arbejde han har gjort for partiet i mange år. Jeg er ydmyg for den opgave der ligger forude, hvor vi som altid vil kæmpe for at vi har et sigte på forebyggelse og tidlig indsats, således at vi sikrer os en værdig tilværelse også for dem der har ikke har samme forudsætninger for et godt liv, som mange andre. Det får ingen konsekvenser for vores gode samarbejde med SF og de Konservative, som vil fortsætte upåvirket, så må vi jo se om vælgerne viser os tillid igen ved næste valg, siger Niclas Bekker Poulsen.

Niclas Bekker Poulsen er 35 år og sidder i dag som Formand for Erhvervs- og Beskæftigelsesudvalget, og har siddet i Greve byråd siden 2010.

Til dagligt arbejder Niclas i Arbejdernes Landsbank, som Kundekonsulent, som han må sige farvel til skulle det lykkedes ham at bliver Borgmester efter næste kommunalvalg.

Socialdemokraterne i Greve sidder i dag i flertal med Konservative og SF, og har haft flertal siden 2006.
/Socialdemokraterne Greve/