Annoncér

DenOffentlige sætter dagsorden

Med en læserprofil, hvor mere end 25 procent er ledere og 10 procent ansat inden for kommunikation og medier har DenOffentlige en stærk position som dagsordensættende medie. Læg hertil, at 8 ud af 10 vægter velfærdsdebatten højt, at over halvdelen af læserne lægger vægt på at læse om ledelse og styring, og næsten halvdelen interesserer sig for innovation.
 
DenOffentlige favner bredt
Over halvdelen af læserne er ansat i den offentlige sektor, mens den øvrige halvdel fordeler sig på privatansatte, foreningsaktive og ikke mindst borgere med interesse for den offentlige sektor. 
 
DenOffentlige læses ofte
Læserne sætter pris på det redaktionelle fokus, hvor vi sorterer støjen i nyhedsstrømmen fra, og alligevel favner bredt i samfundsdebatten. Over 60 procent af læserne har DenOffentlige i top fem over foretrukkne medier. Ligeledes bruger over 60 procent DenOffentlige dagligt eller flere gange om ugen.
 
DenOffentlige leverer høj kvalitet
Læserne er glade for blandingen af redaktionelt uafhængigt indhold og indhold fra udgivere. Således siger næsten 70 procent af læserne, at det fungerer godt eller rigtigt godt at blande indholdet. Samtidig erklærer over 60 procent, at mediet har høj og rimelig høj relevans for dem i hverdagen.
 
DenOffentlige vokser organisk
På alle hverdage sender vi vores nyhedsbrev med mere af det væstenlige, som når 9.100 læsere og op til 100.000 unikker brugere besøger denoffentlige.dk pr. måned

 

Bannerannoncering

Specifikationer på topbanner på denoffentlige.dk
  • Grafik leveres på mail som jpg/jpeg i forholdet 940 x 160 pixels
  • Banner samt link skal leveres senest dagen før kampagnestart
 
Specifikationer på Nyhedsbrev
  • Fem mails pr. uge med undtagelse af gængse industri- og skoleferier
  • Banner samt link skal leveres senest dagen før kampagnestart
  • Grafik leveres på mail som jpg/jpeg i forholdet 530 x 110 pixels
 
Specifikationer på jobannoncering på denoffentlige.dk - jobmarked for ledere
  • Opslag og eventuelle links leveres senest en dag før kampagnestart
  • Stillingen skal være en ledende stilling - i særlige tilfælde specialist
 
Priser
  • kr. 2.975 pr. uge for topbanner på denoffentlige.dk (20.000+ visninger)
  • kr. 2.825 pr. uge for topbanner i nyhedsbrev (5 nyhedsbreve)
  • kr. 2.175 pr. uge for banner v. artikel (5 nyhedsbreve)
  • kr. 1.895 pr. jobopslag (halv pris på genopslag)
(alle priser er eks. moms)
 
Kontakt Simon Bülow for booking og personlig rådgivning
t:    29 73 03 81

5 seneste job

TILMELD NYHEDSBREV

Få også tema-nyhedsbrevene:

Mest læste

Seneste kommentarer