Branding
-
Vil samle hele Sjælland om international branding - og udfordre Europas metropoler
Over 100 politikere og kommunaldirektører mødes til borgmestertopmøde om et nyt branding- og vækstinitiativ, der skal skabe vækst og job i det østlige Danmark. Fælles brand for de 46 kommuner og to regioner på Sjælland. Fælles besøgstjeneste for udenlandske delegationer. Og fælles investorportal, hvor udenlandske investorer fx kan finde attraktive byggegrunde. Det er bare nogle af de tiltag, som borgmestre, regionsrådsformænd, erhvervsudvalgsformænd og kommunaldirektører skal diskutere på borgmestertopmøde i morgen den 14. august i Roskilde.
-
Lyden af velfærd
Lyd påvirker os både i forhold til indlæring og vores oplevelse af ting. Derfor giver det mening at benytte lyd i forhold til skole-, sundheds-, ældre- og handicapområdet - og meget mere end den offentlige velfærd. Struer Kommune tænker lyd ind i alt hvad, de gør. Brandingen som "Lydens By" skal skabe national og international opmærksomhed om, at der er grund til at lytte til Struer.