Få styr på din forretningsrejse

10/06/2019 13:40

Stress, forglemmelser og søvnløse nætter. Det kan være elementerne for mange, når der igen står ’forretningsrejse’ i kalenderen.

For hvordan holder man styr på alt det praktiske, samtidig med at en powerpoint og kloge tanker skal være klar til mødet på den anden side af jorden? Erhvervsrejsebureauet, BCD Travel, har en digital løsning på praktikken.

"Trip Source-appen bruges allerede af mere end en million forretningsrejsende over hele verden, og med den nye generation vil brugertilfredsheden blot øges. Danske forretningsrejsende ønsker en rejse, der er så enkel og gnidningsfri som muligt samt et fuldt overblik over rejsen, også når der skal foretages ændringer undervejs", siger Thomas Friis Rasmussen, Director Client Management Nordic, BCD Travel. "Det er meget vigtigt for danske virksomheder, at deres rejsende føler sig trygge på rejsen ikke mindst med øjeblikkelige meddelelser og opdateringer, hvis der opstår noget uforudset, og det kan TripSource hjælpe med til", siger han.

TripSource®-platformen er en totalløsning til rejsestyring. Den holder styr på detaljerede rejseplaner, giver notifikationer forud for rejsen, flyopdateringer og kommer såmænd også op med de bedste bookingmuligheder. TripSource kan bruges på alle typer af enheder. Og nu kommer version 2.0, som kan endnu mere.

"Da vi igangsatte arbejdet med at skabe den næste generation TripSource, vidste vi, at vi havde mulighed for at skabe nogle innovative, nye funktioner, der ville give de rejsende en endnu bedre brugeroplevelse på hvert trin af rejsen, før, under og efter", siger Yannis Karmis, SVP Product Planning and Development, BCD Travel. "Med over en million rejsende, der allerede bruger TripSource, var målet at genopfinde app-oplevelsen. Dette for at sikre en endnu bedre funktionalitet i en stadigt foranderlig industri og branche, samtidig med at den prisbelønnede brugeroplevelse bibeholdes".

BCD Travel har fået assistance fra et førende design- og brugervenlighedsfirma til at skabe den opdaterede version af TripSource. Formålet er, at den skal kunne konkurrere med de bedste forbruger-apps på markedet. Efter flere måneders intens research, design og udvikling er den nye TripSource blevet testet af udvalgte rejsende, der har givet appen meget god feedback.

Den nye version af TripSource inkluderer

• Selvbetjeningsfunktioner: I dagens digitale verden forventer rejsende en række forskellige servicemuligheder. TripSource-appen gør det muligt for rejsende at selvbestille, annullere en tur og gemme kvitteringer. Hvis de har brug for ekstra support, kan de nemt komme i kontakt med en rejseagent.
• Pre-trip planlægning og booking: En fremtrædende del af app-oplevelsen er planlægning og booking inden rejsens start, som kan medvirke til, at der træffes kloge og fornuftige bookinger.
• Forbedret design og navigation: Overgangen til en lineær visning af rejsedetaljer gør det muligt for rejsende at scrolle gennem deres rejse i tidslinjens rækkefølge, herunder flyoplysninger og statusopdateringer, hotel- og udlejningsreservationer, middage og møder – med policypåmindelser, telefonnumre og kort.
• Kunde-branding & policy: BCD Travels kunder har mulighed for at co-brande appen med deres eget firmas logo og farver - og at tilpasse rejsepolitikken.
• Ny mobil udviklingsplatform: Ved at flytte TripSource ind i et nyt teknisk udviklingsmiljø kan der introduceres nye funktioner endnu hurtigere og oftere.

Den opdaterede version af TripSource vil være tilgængelig i løbet af juli 2019 i over 113 lande og på 5 sprog. Og naturligvis også til danske erhvervsrejsende.

Mest Læste

Annonce