Når branding bliver en kopivare: Hele Danmark har smuk natur
20/03/2017
Infrastruktur I 2009 valgte Thisted Kommune at satse på det unikke brand ”Cold Hawaii”. Nordfyns Kommune brander sig på naturrigdom og lave grundpriser, men de karakter er de ikke ene om
Fra Esbjerg til Ishøj: Branding skal rumme den sande identiet
17/03/2017
Infrastruktur Da Esbjerg Kommune i 2010 lancerede sin brandingstrategi, var det med baggrund i kommunens sande identitet. Da Ishøj Kommune profilerede sig som naturrig kommune, havde det ikke den håbede effekt
Kommunebranding for millioner: Brændende platform satte fut i det horsensianske fællesskab
13/03/2017
Velfærd I Horsens Kommune har en langvarig brandingindsats skubbet mismod til side for stolthed og byflugt er blevet vendt til tilflytterfest. Læs historien om, hvordan Horsens vendte en negativ udvikling.
En lige ved kampagne: Odder er da ret OK
10/03/2017
Ledelse Odder Kommune investerede 170.000 kroner i at få et brand, der kunne tiltrække bosættere. To år senere er erfaringerne blandede og ekspert er forbeholden for kampagner, der taler uden at handle.
Eksperter dumper kommuners branding
09/03/2017
Ledelse Det er 10 år siden, at danske kommuner for alvor gav sig i kast med kommunebranding. Alligevel har mange kommuner til gode at finde nøglen til succesfuld branding. Det mener flere eksperter på baggrund af ny undersøgelse
Folkemødet kostede Aarhus Kommune over 456.000 kroner
29/09/2015
Ledelse Under overskriften ‘Rethink’ satte Aarhus Kommune i juni alle sejl ind på en hovedrolle ved Folkemødet på Bornholm. 42 personer fra kommunen rejste til solskinsøen, og den endelige regning lød på 456.318 kroner, viser en aktindsigt til metroxpress.

Pressemedelser

Seneste blogindlæg

Cases

Navnenoter