Infrastruktur
I 2009 valgte Thisted Kommune at satse på det unikke brand ”Cold Hawaii”. Nordfyns Kommune brander sig på naturrigdom og lave grundpriser, men de karakter er de ikke ene om
Infrastruktur
Da Esbjerg Kommune i 2010 lancerede sin brandingstrategi, var det med baggrund i kommunens sande identitet. Da Ishøj Kommune profilerede sig som naturrig kommune, havde det ikke den håbede effekt
Velfærd
I Horsens Kommune har en langvarig brandingindsats skubbet mismod til side for stolthed og byflugt er blevet vendt til tilflytterfest. Læs historien om, hvordan Horsens vendte en negativ udvikling.
Ledelse
Odder Kommune investerede 170.000 kroner i at få et brand, der kunne tiltrække bosættere. To år senere er erfaringerne blandede og ekspert er forbeholden for kampagner, der taler uden at handle.
Ledelse
Det er 10 år siden, at danske kommuner for alvor gav sig i kast med kommunebranding. Alligevel har mange kommuner til gode at finde nøglen til succesfuld branding. Det mener flere eksperter på baggrund af ny undersøgelse
Ledelse
Under overskriften ‘Rethink’ satte Aarhus Kommune i juni alle sejl ind på en hovedrolle ved Folkemødet på Bornholm. 42 personer fra kommunen rejste til solskinsøen, og den endelige regning lød på 456.318 kroner, viser en aktindsigt til metroxpress.