Når branding bliver en kopivare: Hele Danmark har smuk natur
20/03/2017
Infrastruktur I 2009 valgte Thisted Kommune at satse på det unikke brand ”Cold Hawaii”. Nordfyns Kommune brander sig på naturrigdom og lave grundpriser, men de karakter er de ikke ene om
Fra Esbjerg til Ishøj: Branding skal rumme den sande identiet
17/03/2017
Infrastruktur Da Esbjerg Kommune i 2010 lancerede sin brandingstrategi, var det med baggrund i kommunens sande identitet. Da Ishøj Kommune profilerede sig som naturrig kommune, havde det ikke den håbede effekt
En lige ved kampagne: Odder er da ret OK
10/03/2017
Ledelse Odder Kommune investerede 170.000 kroner i at få et brand, der kunne tiltrække bosættere. To år senere er erfaringerne blandede og ekspert er forbeholden for kampagner, der taler uden at handle.
Retorikekspert: Thorning satte statsmandsglans over styr
27/05/2015
Politik Løkke var meget disciplineret, og også DF og Alternativet kom retorisk set godt ud af valgkampens første runde

Pressemedelser

Seneste blogindlæg

Cases

Navnenoter