MENY har fart på.
Lige nu læser andre
MENY har markeret sig tydeligt på det danske dagligvaremarked.
I starten af 2025 kunne de glæde sig over, at de i en afstemning på B.T.’s hjemmeside blev kåret som Årets Supermarked i 2024.
Der var hele 12 supermarkeder i konkurrencen.
Da MENY også vandt konkurrencen året forinden, kunne de med sejren i 2024 altså blive siddende på tronen.
Om de fortsætter med at sidde der, vil kun tiden vise, men de bliver i hvert fald ved med at finde på nye tiltag, som skal gøre det mere fordelagtigt at være kunde.
Læs også
Gælder næsten 30 butikker
Siden foråret har kunderne i udvalgte MENY-butikker over hele landet, kunne finde Aarstidernes lækre og særlige univers med nøje udvalgt økologisk frugt og grønt og en række specialiteter.
Udrulningen til alle landets MENY-butikker er i fuld gang, og i disse uger bygger MENYs dygtige Madarbejdere Aarstidernes stemning af gårdbutik op i næsten 30 nye butikker.
Det gælder i store byer som Aalborg, Aarhus, Odense, Kolding, Herning, Viborg.
Det gælder også butikker i hovedstadsområdet samt lidt mindre byer som Støvring og Rønde.
”Vi glæder os virkelig til at give endnu flere af vores kunder den helt særlige stemning af gårdbutik med nøje udvalgte produkter. Indtrykket var rigtigt godt, da vi rullede ud i de første butikker,” siger Kristine Pilgaard, kommerciel direktør i MENY.
Læs også
”Særligt frugt og grønt, måltidsposerne og økologisk kimchi, røg i indkøbsvognene i stor stil. Vi vil sammen med Aarstiderne skabe en madoplevelse, der ikke bare giver kunderne appetit på nye og spændende råvarer i sæson, men også mulighed for i endnu højere grad at prioritere økologi, kvalitet og smag,” fortsætter Kristine Pilgaard.
“Med udrulningen i et stort antal butikker, realiserer vi drømmen om at komme endnu tættere på kunderne og tilbyde et udvalg af økologiske varer i sæson direkte fra vores avlere. De nyhøstede råvarer frister fra trækasserne, og vores erfaring fra de første MENY-butikker, viser, at det kan kunderne godt lide. Mange bliver også inspireret til at prøve nogle andre grøntsager end dem de normalt køber”, siger Dorte Tandrup, adm. direktør i Aarstiderne.
I MENY er Aarstiderne særligt synlige i frugt og grønt-afdelingen med et særligt område, som signalerer gårdbutik. Sortimentet udvikles over tid i takt med sæsonernes skiften.
Dagrofas køb af Aarstiderne trådte i kraft ved årsskiftet, og en færdig udrulning i MENY er første store skridt på vejen til at brede Aarstidernes velkendte og gode produkter ud til flere.