Hvis du indimellem besøger 365discount, bør du læse med her.
Lige nu læser andre
De fleste danskere har et favoritsupermarked, som de besøger flere gange om ugen.
Mens nogle foretrækker MENY, som er kendt for kvalitet og højere priser, går andre en helt anden vej.
Det er ikke nogen hemmelighed, at dagligvarer er steget voldsomt i pris gennem de seneste år, og det har fået flere til at skifte til discountkæderne.
Det er dog ikke kun ved kassebåndene, at discountbutikkerne har fået mere at se til.
Bøn til kunderne
365discount Søndermarken, som ligger i Vejle, har lavet et opslag på Facebook, hvor de beder kunderne om hjælp.
Læs også
Faktisk kommer de sågar med en opfordring til dem, der bruger butikken til daglig:
“Vi er så småt begyndt og komme den tid i møde med mange pakker. Så vi har en lille bøn til jer,” starter souschefen Patrick ud med at skrive i opslaget, inden han fortsætter:
“Når I får beskeden om, at jeres pakker er klar til afhentning, må I meget gerne hente den, så vi kan blive ved med at have plads til pakker.”
Har du en pakke på vej eller liggende hos 365discount-butikker – eller et andet sted for den sags skyld – bør du altså får den hentet omgående.
(Artiklen fortsætter under opslaget)
Med Black Friday og julen lige om hjørnet bliver problemet kun større herfra – så du kan lige så godt få gjort det til en god vane at hente din pakke med det samme.
Afslutningsvist opfordrer 365discount-butikken kunderne til at sprede budskabet, så butikken bedst muligt kan følge med de mange pakker.
Læs også
“Hjælp gerne med at sprede budskabet,” lyder meldingen.