Det gælder alle over 18 år.
Lige nu læser andre
Det er ikke længe siden, at landet bedste og værste banker blev kåret i en undersøgelse, som kastede lys over erhvervskundetilfredshed og privatkundetilfredshed.
Mens Sparekassen Kronjylland løb med sejren i begge kategorier, indtog Danske Bank sidstepladsen – også i begge kategorier.
Dog lader det til, at Danske Bank har i sinde at lave om på kundernes tilfredshed.
De har i hvert fald nu indgået et samarbejde, som skal sende penge tilbage til kunderne, og hvem bliver ikke glad for det?
Får penge tilbage
Et nyt samarbejde mellem Loyalty Key og Danske Bank betyder, at bankens privatkunder nu kan få penge retur, når de betaler med Mastercard i mere end 1.700 butikker, restauranter og webshops i Danmark samt på hotelbookinger i hele verden.
Læs også
Løsningen hedder Cashback, og Danske Banks kunder kan tilmelde deres Mastercard i mobilbanken, hvorefter de optjener Cashback hos Loyalty Key.
Konkret betyder det, at kunderne får en procentdel af købsbeløbet tilbage, når de betaler med Mastercard hos udvalgte butikker, restauranter og webshops.
Fordelene dækker alt fra dagligvarer og shopping til rejser og oplevelser, og hver uge kommer der nye butikker til.
Loyalty Key, der er en af Nordens førende leverandører af digitale loyalitetsløsninger, ser samarbejdet som et vigtigt skridt og glæder sig over, at det samtidig kommer bankens kunder til gode.
”Danske Bank er allerede digitalt innovative og dygtige til at skabe værdi for deres kunder, og sammen håber vi at kunne give rigtig mange danske forbrugere mere værdi, når de handler og rejser,” siger Nickolai Hoff, der er CEO i Loyalty Key.
Cashback direkte i mobilbanken
Læs også
Cashback er integreret i Danske Banks mobilbank, hvilket gør det nemt for kunderne at tilmelde deres Mastercard, følge deres optjente Cashback og få udbetalt Cashback fra Loyalty Key, hver gang beløbet overstiger 100 kroner.
Kunderne kan også hente appen ‘Cashback’, hvor de får overblik over kampagner, nye butikker og særlige tilbud samt adgang til en hotelplatform med Cashback på hotelbookinger verden over.
Ifølge Danske Bank er Cashback-løsningen et tilbud til kunderne om at få mere ud af deres køb.
“Vi har hele tiden fokus på at give vores kunder de bedste produkter og løsninger. Det gælder også inden for betalinger, hvor kunderne kan vælge blandt de løsninger, der passer bedst til netop deres behov og ønsker,” siger Mark Wraa-Hansen, der er direktør for Danske Banks privatkunder, og fortsætter:
“Med Cashback giver vi kunderne mulighed for at få mere ud af deres hverdag – ikke ved at bruge mere, men ved automatisk at få penge tilbage på de køb, de allerede foretager. Cashback integreres direkte på tilmeldte kort og er tilgængelig i mobilbanken, hvor kunderne nemt kan følge og udbetale den optjente Cashback.”
Læs også
Cashback er tilgængeligt fra i dag for alle Danske Banks kunder over 18 år, der kan tilmelde deres Mastercard til løsningen direkte i mobilbanken.