Forside Generelle nyheder MENY med opsang til kunderne: “Hvad sker der??”

MENY med opsang til kunderne: “Hvad sker der??”

MENY
ArDanMe / Shutterstock.com

“DET HER ER IKKE I ORDEN,” skriver butikken.

Lige nu læser andre

De lokale supermarkeder forsøger konstant at opretholde et godt forhold til kundebasen, og det er der ikke noget at sige til.

I sidste ende er det nemlig kunderne, der får hele biksen til at rende rundt.

Det er dog ikke ensbetydende med, at der ikke sættes krav til dem, og nu giver MENY i Horsens sine kunder en ordentlig opsang.

Det sker i et nyt opslag på Facebook.

“DET HER ER IKKE I ORDEN,” starter butikken med at skrive i opslaget, som også har et billede af flere kasser, der er fyldt med Burrata-oste.

Læs også

“Vi bruger så lang tid på Ja-tak tilbud, og så ser vi dette i morges. 2 totalt udsolgte ja-tak, ender i vores fryser inde i butikken, fordi den der afhenter har fortrudt,” skriver butikken videre.

Det påpeges efterfølgende, at kunder skal sørge for at få det meddelt, hvis de pludselig fortryder at have takket ja:

“Hvis man har fortrudt, så tag fat i personalet og sig det. Det her ender direkte i skraldespanden, hvor flere kunder har fået nej inde på opslaget, grundet udsolgt situation.”

Tjener ikke meget

Manglen på respekt fra kunderne er især frustrerende for butikken, da de i forvejen ikke tjener mange penge på sådanne kampagner:

“Disse 2 opslag tjener vi ikke så meget på, men vi vil gerne sælge jer billige ting. Men det her er skamfuldt, og vi oplever det desværre meget ofte.”

Læs også

Det er ikke gået nogens næse forbi, at madspild har fyldt meget i medierne på det seneste, og derfor forstår butikken slet ikke, hvorfor kunderne ikke køber de varer, de har bestilt:

“Vi snakker så meget om madspild, og så sker det her. Hvad sker der??”

Ads by MGDK