De nye produkter er allerede landet.
Lige nu læser andre
Prisstigninger i de danske supermarkeder fortsætter med at trække overskrifter.
Det er ikke nogen hemmelighed, at seneste års prisstigninger har ramt danskerne hårdt, og derfor er der heller ikke noget at sige til, at forbrugerne i højere grad er begyndt at købe private label-varer samt jagte tilbud.
Mange har dermed fået en ny indkøbsliste, men det betyder ikke, at nye produkter ikke skal testes indimellem.
Her i efterårsferien får Rema 1000 et par nye produkter på hylderne, og det sker i alle landets butikker.
Skal du smage dem?
Hvis du godt kan lide smagen af en drink, men ikke vil indtage alkohollen, der ofte følger med, kan de nye produkter være dine nye bedste venner.
Læs også
Fresh Drink, som laver alkoholfrie drinks, deler nemlig på Facebook, at tre af deres produkter nu er at finde hos den norske supermarkedskæde.
De tre smagsvarianter, der rammer hylderne, er Strawberry, Mango og Mojito.
(Artiklen fortsætter under videoen)
Farvel til populære produkter
Generelt set kan man sige, at produkter kommer og går.
Mens Fresh Drinks er den nye dreng i klassen, vinkede Rema 1000 sidste år farvel til en populær produktserie.
Her kunne supermarkedskæden nemlig ikke blive enige med Kellogs om en aftale:
“Vi kan ikke have varer stående på hylden og samle støv, fordi vi ikke kan tilbyde kunderne den rette pris,” har Jonas Schrøder, der er kommunikationsdirektør hos Rema 1000, sidenhen udtalt til B.T.
Læs også
Dermed står det klart, at det gælder om at nyde ens yndlingsprodukter, mens de stadig er på hylderne.
Omvendt kan man også overveje, om man skal udvide sine horisonter en smule og prøve noget nyt.