Forside Generelle nyheder Populært bilmærke ændrer logo: Se det nye logo her

Populært bilmærke ændrer logo: Se det nye logo her

biler
Witaker / Shutterstock

Et bilmærke, som er udbredt i Danmark, får nu nyt logo.

Lige nu læser andre

Forskellige mennesker har forskellige præferencer, og det kommer især til udtryk, når der skal vælges bil.

Mens nogle er villige til at betale lidt ekstra for højere performance eller ekstra komfort, vælger andre blot det billigste alternativ, der kan køre fra A til B.

Uanset hvilken type man er, spiller bilens brand og udtryk også en rolle.

Derfor betyder det også noget, når et populært bilmærke vælger at lave om på sit logo – og det er netop sket.

For første gang i 22 år har Suzuki valgt at ændre på logoet. Du kender helt sikkert det gamle logo, som du kan se på billedet herunder, men nu er det altså blevet opdateret.

Læs også

(Artiklen fortsætter under billedet)

Det nye logo

På egen hjemmeside skriver bilmærket, at de har holdt fast i flere elementer fra det gamle logo, men at det nye logo er mere fladt:

“For at udtrykke dette vedvarende engagement er omridset af Suzukis virksomhedsidentitet, det ikoniske ‘S’, blevet bevaret, mens et fladt design, der er egnet til den digitale tidsalder, er blevet anvendt for at repræsentere nye muligheder,” skriver Suzuki og fortsætter:

“Derudover er den traditionelle forkromning blevet erstattet med højglans sølvmaling for at reducere miljøpåvirkningen og udtrykke et skift mod en ny æra.”

Nu vil du nok gerne se, hvordan det nye logo ser ud, og vi vil heller ikke trække spændingen længere.

Læs også

3…

2…

1…

Se det nye logo på billedet herunder,

Ads by MGDK